Monday, October 4, 2010

im a silent writer....

assalamualaikum dan salam sejahtera...
alhamdulillah...hari ini, 4 september 2010 bersamaan 24 syawal, pukul 11.03pm waktu malaysia,kat atas katil yang empok..akhirnya aku berjaya juga mewujudkan blog sempoi yang bakal menyalin segala sejarah hidupku..insyaALLAH..

sebenarnya otak ni tengah berfikir macam mana nak buat assingment workplace yang mencabar jiwa dan raga.namun, hati ni tengah terlalu kalut ,tak boleh nak concentratela...so, aku create la blog ni yang dah lame aku idam,cuma aku masih tercari arah dan tujuan kenapa aku ingin sangat mencipta blog ni..sekarang aku benar2 dah temukan jawapannya.KERANA MENCARI REDHA ILAHI...kerana redha itu perlu dicari,bukan dinanti.moga ade yang dapat ambil pengajaran melalui penulisan ini termasuk diriku ini,hambaNYA yang terlalu lemah..



kenapa aku namakan blog ni silent writer???sebab aku hanya akan menulis,dan takkan ade yang akan dapat mengesan siapa aku..jadi,korang takyahla susah2 nak survey sape aku,kat mana aku berada and so on,kerna aku yakin korang takkan berjaya..namun bagi yang berjaya,aku ucapkan tahniah..aku blanja gula2 sbijik..hhihihi.tapi tu tak bererti aku akan menyorok jika ade serbuan soalan mengenai kelemahan blog aku ni.aku akan menjawab dan menerima pandangan korang.just cakap je.kalau nak pm kat ym,cakap je.insyaALLAH..kalau aku online kita chat.korang boleh mengadu kalau ade tak puas hati or tak setuju dengan mana2 statement aku.. 
silent
 writer

maafla..aku terpaksa guna kata ganti diri "AKU" sebab perceritaan lagi menarik dengan kata ganti diri macam ni walaupon aku tak pernah guna kata ganti diri ni kalau cakap dengan orang..hihi. aku just akan tulis pape je yang terlintas kat otak aku.kalau takde orang baca lagi aku suka.sebab lagi bebas nak mnulis...hihi..okla..aku taknak membebel panjang2 bab introduction ni..so,..lets silent writer start a new blog!!! coz i am a silent writer yang mencari redha ilahi...


No comments:

Post a Comment